
Ֆակուլտետ՝ Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի
Բաժին ՝ Հոգեբանություն ,
կուրս՝ 3-րդ
Դասարան ՝ 2-րդ «Ա», 3-րդ <<Բ»
Թեմաներ՝ <<Էմոցիաների ճանաչում և վերահսկում>>,
<<Ես ինքս ինձ հետ ընկեր եմ>>:
Նրանք դասարաններում իրականացրին յուրահատուկ հանդիպում՝ նվիրված հույզերի աշխարհին, որի շրջանակում դիտարկեցին երկու խորքային թեմա․
🔸 Էմոցիաների ճանաչում և վերահսկում
🔸 Ես ինքս ինձ հետ ընկեր եմ
Դասի նպատակն էր օգնել սովորողներին հասկանալ՝
✔ ինչպիսի հույզեր են ապրում տարբեր իրավիճակներում,
✔ ինչպես ճանաչել ու անվանել այդ հույզերը,
✔ ինչպես կառավարել դժվար զգացողությունները՝ առանց խոցելու ինքդ քեզ կամ շրջապատին,
✔ և ամենակարևորը՝ ինչպես լինել բարեկամ ինքդ քեզ։
📌 Դասի ընթացքում․
- Սովորողները մասնակցեցին խաղերի և վարժությունների, որոնց միջոցով բացահայտեցին իրենց հույզերը։
- Քննարկեցին իրավիճակներ՝ որտեղ տիրում է վախը, զայրույթը, տխրությունը կամ ուրախությունը։
- Սովորեցին հույզերի «լսելու» կարևորությունը՝ ոչ թե ճնշելու, այլ հասկանալու ու ճիշտ արձագանքելու համար։
- Նկարեցին հույզերի դեմքեր, կազմեցին «Ես ինձ հետ խոսում եմ» դրական հայտարարությունների ցանկ։
📍 «Երբ ինքս ինձ չեմ մեղադրում, հեշտ է ներել նաև ուրիշներին»,
📍 «Ես սովորում եմ զայրանալ առանց բղավելու»,
📍 «Ինքս ինձ հետ ընկեր լինելն ամենակարևոր հարաբերությունն է իմ կյանքում»։
Այսպիսի դասերը ամրացնում են ոչ միայն սովորողի հոգեբանական հենքը, այլև ամբողջ դասարանի՝ փոխընկալման և համախմբման մթնոլորտը։ Բոլորը սովորեցին՝ որ իրար հասկանալու ճանապարհը սկսվում է ինքներն իրենց ճանաչելուց։
Հոգեբան՝ Լուսինե Բեջանյան
Նկարները տես․․․