ԵՐԵՒԱՆԻ ԴԱՎԻԹ ՍԱՐԱՊՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ Հ. 100 ՀԻՄՆԱԿԱՆ
  • Դպրոցի անցուդարձ 2024-2025 թթ
    • Դպրոցի անցուդարձ 2023-2024 թթ >
      • Դպրոցի անցուդարձ 2022-2023թթ․ >
        • Դպրոցի անցուդարձ - 2021-2022 >
          • Դպրոցի անցուդարձ - 2020-2021 >
            • Էլեկտրոնային ամսագիր 2019-2020թթ. >
              • Հաշվետվություններ, նորմատիվ փաստաթղթեր 2019-2
              • Հաշվետվություններ, բյուջե2018-2019թթ.
              • Էլեկտոնային ամսագիր 2018-2019
              • Հաշվետվություններ 2018-2019թթ.
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2017-2018
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2016-2017
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2015-2016
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2014 - 2015
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2013 - 2014
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2012-2013 >
                • Էլեկտրոնային ամսագիր 2011-2012 >
                  • Էլեկտրոնային ամսագիր 2010-2011 >
                    • Ներդպրոցական միջոցառումներ >
                      • Ծննդյան օրերը մեր դպրոցում
                      • Ծննդյան օր 6-րդ դասարանում
                • Ներդպրոցական միջոցառումներ 2012 >
                  • Ծննդյան օրերը մեր դպրոցում 2012
                  • Հենց այսպիսին են 100 դպրոցի ուսուցիչները
  • Նախագծային աշխատանքներ
  • etwinning-ը դպրոցում
  • Փաստաթղթեր
    • Հայտարարություն 2023-2024 >
      • ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • Ներքին գնահատում
    • Եռամսյակային հաշվետվություններ, նիստեր
  • Մեր մասին
    • Դպրոցի պատմություն
    • Աշխատակազմ
    • Հայտարարություններ
    • Մեր շնորհալիները
    • Ներառական կրթություն >
      • Ներառական թիմը
      • Մեր երեխաները
      • Աշակերտական խորհուրդ
      • Դասացուցակ
  • Կրթական պաշարներ
    • ԲՈՒՀ-երը >
      • ՀՀ պետական ԲՈՒՀ-երը
      • ՀՀ ոչ պետական հավատարմագրված ԲՈՒՀ-երը
    • Հանրակրթական առարկաներ >
      • Մաթեմատիկա
      • Ֆիզիկա
      • Աստղագիտություն
      • Քիմիա
      • Կենսաբանություն և էկոլոգիա
      • Հասարակագիտություն
      • Պատմություն
      • Աշխարհագրություն
      • Գրականություն
      • Գեղագիտություն
      • Ռուսաց լեզու
      • Օտար լեզուներ
    • http://abcd.am/
  • Բարության դասեր
    • Մենք միասին ենք հաղթահարում բոլոր դժվարո
    • Տաղանդների ԾԻԱԾԱՆ
    • Հմուտ ձեռքեր
    • Մենք մի ընտանիք ենք
    • Մենք հավատում ենք
    • Խաղում ենք, տրամաբանում ենք
    • Հետաքրքիր պատմություններ
  • Մեթոդական նյութեր
    • ՀԱՆՐԱԳԻՏԱՐԱՆՆԵՐ, ԲԱՌԱՐԱՆՆԵՐ, ՏԵՂԵԿԱՏՈՒՆԵ
    • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
    • ԳԻՏԱԿՐԹԱԿԱՆ ԵՎ ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐ
  • Ֆոտոդարան 2024-2025թթ․
    • Ֆոտոդարան 2018-2019 >
      • Ֆոտոդարան 2016-2017
      • ֆոտոդարան 2015-2016
      • Ֆոտոդարան 2014 - 2015 >
        • Ֆոտոդարան 2013 - 2014
        • Ֆոտոդարան 2012 - 2013
        • Ֆոտոդարան 2011 - 2012
        • Ֆոտոսրահ 2010 - 2011
        • Ապահով Ինտերնետ
      • Ֆոտոդարան 2017-2018
      • Ֆոտոդարան 2022-2023
  • Արև 2014
    • Արև 2012
  • Ստեղծագործողի էջ
  • Կապ

Մանկավարժական պրակտիկայի ավարտ

5/8/2025

0 Comments

 
Фотография

Ֆակուլտետ՝ Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի
Բաժին ՝ Հոգեբանություն ,
կուրս՝ 3-րդ
Դասարան ՝ 2-րդ «Ա», 3-րդ <<Բ»
Թեմաներ՝ <<Էմոցիաների ճանաչում և վերահսկում>>,
<<Ես ինքս ինձ հետ ընկեր եմ>>:

Նրանք դասարաններում իրականացրին յուրահատուկ հանդիպում՝ նվիրված հույզերի աշխարհին, որի շրջանակում դիտարկեցին երկու խորքային թեմա․
🔸 Էմոցիաների ճանաչում և վերահսկում
🔸 Ես ինքս ինձ հետ ընկեր եմ

Դասի նպատակն էր օգնել սովորողներին հասկանալ՝
✔ ինչպիսի հույզեր են ապրում տարբեր իրավիճակներում,
✔ ինչպես ճանաչել ու անվանել այդ հույզերը,
✔ ինչպես կառավարել դժվար զգացողությունները՝ առանց խոցելու ինքդ քեզ կամ շրջապատին,
✔ և ամենակարևորը՝ ինչպես լինել բարեկամ ինքդ քեզ։
📌 Դասի ընթացքում․
  • Սովորողները մասնակցեցին խաղերի և վարժությունների, որոնց միջոցով բացահայտեցին իրենց հույզերը։
  • Քննարկեցին իրավիճակներ՝ որտեղ տիրում է վախը, զայրույթը, տխրությունը կամ ուրախությունը։
  • Սովորեցին հույզերի «լսելու» կարևորությունը՝ ոչ թե ճնշելու, այլ հասկանալու ու ճիշտ արձագանքելու համար։
  • Նկարեցին հույզերի դեմքեր, կազմեցին «Ես ինձ հետ խոսում եմ» դրական հայտարարությունների ցանկ։
💬 Դասի ավարտին սովորողները գրեցին՝
📍 «Երբ ինքս ինձ չեմ մեղադրում, հեշտ է ներել նաև ուրիշներին»,
📍 «Ես սովորում եմ զայրանալ առանց բղավելու»,
📍 «Ինքս ինձ հետ ընկեր լինելն ամենակարևոր հարաբերությունն է իմ կյանքում»։
Այսպիսի դասերը ամրացնում են ոչ միայն սովորողի հոգեբանական հենքը, այլև ամբողջ դասարանի՝ փոխընկալման և համախմբման մթնոլորտը։ Բոլորը սովորեցին՝ որ իրար հասկանալու ճանապարհը սկսվում է ինքներն իրենց ճանաչելուց։

Հոգեբան՝ Լուսինե Բեջանյան
Նկարները տես․․․

0 Comments



Leave a Reply.

    Автор

    Напишите что-нибудь о себе. Простой обзор без лишних прикрас.

    Архивы

    Май 2025
    Апрель 2025

    Категории

    Все

    RSS-канал

Powered by Create your own unique website with customizable templates.