
Մայիսի 19 - ին 6 - րդ բ դասարանում
<< Հայոց եկեղեցու պատմություն >> առարկայից անցկացվեց <<ամփոփման դաս >> (ուսուցչուհի Լ.Վարաժյան): Ուսուցչուհին դասն սկսեց <<եկեղեցի>> բառի շուրջ մտագրոհ կիրառելով: Աշակերտները հստակ բացատրություն տվեցին <<եկեղեցի>> հասկացությանը: Այնուհետև հարցադրումներով աշակերտները ներկայացրեցին 6 - րդ դասարանում ուսումնասիրած դասընթացը՝ սկսած հայոց եկեղեցու հիմնադրումից մինչև խորհուրդներ և տոներ: Գրատախտակին գծեցին քրիստոնեական եկեղեցու ուղղություններին վերաբերվող գծանկար, ցույց տրվեց հայկական եկեղեցիների արտաքին և ներքին տեսքը՝ նախապես աշակերտների կողմից նկարված եկեղեցիների նկարների վրա: Աշակերտները կարողացան նախապես ուսուցչի կողմից գրված (միտումնավոր) սխալ մտքերի մեջ ուղղումներ կատարել: Դասը հագեցած էր դիդակտիկ նյութերով և անցկացվեց ժամանակակից ինտերակտիվ մեթոդներով: Աշակերտները ակտիվ էին, դասին ներգրավված էին բոլորը:
նկարները տես...>>>
<< Հայոց եկեղեցու պատմություն >> առարկայից անցկացվեց <<ամփոփման դաս >> (ուսուցչուհի Լ.Վարաժյան): Ուսուցչուհին դասն սկսեց <<եկեղեցի>> բառի շուրջ մտագրոհ կիրառելով: Աշակերտները հստակ բացատրություն տվեցին <<եկեղեցի>> հասկացությանը: Այնուհետև հարցադրումներով աշակերտները ներկայացրեցին 6 - րդ դասարանում ուսումնասիրած դասընթացը՝ սկսած հայոց եկեղեցու հիմնադրումից մինչև խորհուրդներ և տոներ: Գրատախտակին գծեցին քրիստոնեական եկեղեցու ուղղություններին վերաբերվող գծանկար, ցույց տրվեց հայկական եկեղեցիների արտաքին և ներքին տեսքը՝ նախապես աշակերտների կողմից նկարված եկեղեցիների նկարների վրա: Աշակերտները կարողացան նախապես ուսուցչի կողմից գրված (միտումնավոր) սխալ մտքերի մեջ ուղղումներ կատարել: Դասը հագեցած էր դիդակտիկ նյութերով և անցկացվեց ժամանակակից ինտերակտիվ մեթոդներով: Աշակերտները ակտիվ էին, դասին ներգրավված էին բոլորը:
նկարները տես...>>>