Փետրվարի 10-ին մեր դպրոցում անց կացվեց բանավեճ 9-րդ դասարանի աշակերտների միջև:Բանավեճի թեման էր` <<Որոնք են իմ ուժեղ և թույլ կողմերը>>:Բանավեճը անց էր կացնում Նաիրա Ավետիսյանը:Վարողը գրատախտակին գրեց մոտիվացնող բառ << Ճանաչենք մեզ>>, որից հետո առաջարկվեց T- աձև աղյուսակում նշել անձի ուժեղ և թույլ կողմերը:Բոլոր մտքերը գրանցվեցին գրատախտակին:Առաջարկվեց մտածել, թե իրենցից յուրաքանչյուրը որքանով է անկեղծ պատասխանել տրված հարցերին:Քննարկման ժամանակ վարողը հարց ուղղեց մասնակիցներին.
1.Ի՞նչ եք կարծում, ինչը կարող է Ձեզ խանգարել լինել անկեղծ:
2.Ի՞նչ է պետք անել այդ խոչընդոտները հաղթահարելու համար:
Թեմայի նպատակն էր` Երեխաները կհասկանան, որ տարբերությունները ճանաչելը օգնում է կանխելու կոնֆլիկտները:
Ամփոփում` Մասնակիցներին տրվեց առաջադրանք պատասխանել հետևյալ հարցին,թե ինչ՞ վերցրեցին նրանք այս բանավեճից:
Նկարները տես....>>>>
1.Ի՞նչ եք կարծում, ինչը կարող է Ձեզ խանգարել լինել անկեղծ:
2.Ի՞նչ է պետք անել այդ խոչընդոտները հաղթահարելու համար:
Թեմայի նպատակն էր` Երեխաները կհասկանան, որ տարբերությունները ճանաչելը օգնում է կանխելու կոնֆլիկտները:
Ամփոփում` Մասնակիցներին տրվեց առաջադրանք պատասխանել հետևյալ հարցին,թե ինչ՞ վերցրեցին նրանք այս բանավեճից:
Նկարները տես....>>>>