<<Մարդկանց հարկավոր չէ սովորեցնել հանդուրժողականություն, քանի որ դա բնավորության գիծ է>>:
Ժամանակակից աշխարհը բնութագրվում է բազմազանությամբ և միջմշակույթային հաղորդակցությամբ: Որքան ավելի է բազմազան դառնում աշխարհը, այնքան ավելի են մարդիկ հանդիպում մտածելակերպով իրենցից տարբեր անհատների և խմբերի: Հանդուրժողականությունը այն արժեքն է, որի միջոցով հնարավոր է գնահատել աշխարհի բազմազանությունը և սովորել ուրիշներից:
Հանդուրժողականության վերաբերյալ սկզբունքների մասին հռչակագիրը, որը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից ընդունվել է 1995թ. ամրագրում է, որ հանդուրժողականությունը հարգանք է մեր աշխարհի մշակույթների հարուստ բազմազանության, մեր արտահայտման ձևերի և մարդ լինելու կերպարի նկատմամբ: Հանդուրժողականությունը հիմնված է <<Մարդկային բազմազանությունը հարստացնում է հասարակությունը>> կարգախոսի վրա:
Դասընթացին մասնակցած աշակերտները փորձեցին հնարավորինս ստացած տեղեկատվությունը փոխանցել իրենց համադասարանցիներին: Յուրաքանչյուր ձույգ յուրովի էին պատրաստել նյութը: Բոլոր դասարաններում գրատախտակին գրված էր <<Ներառական կրթություն>> բանալի բառը, քանի որ ......
Ժամանակակից աշխարհը բնութագրվում է բազմազանությամբ և միջմշակույթային հաղորդակցությամբ: Որքան ավելի է բազմազան դառնում աշխարհը, այնքան ավելի են մարդիկ հանդիպում մտածելակերպով իրենցից տարբեր անհատների և խմբերի: Հանդուրժողականությունը այն արժեքն է, որի միջոցով հնարավոր է գնահատել աշխարհի բազմազանությունը և սովորել ուրիշներից:
Հանդուրժողականության վերաբերյալ սկզբունքների մասին հռչակագիրը, որը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից ընդունվել է 1995թ. ամրագրում է, որ հանդուրժողականությունը հարգանք է մեր աշխարհի մշակույթների հարուստ բազմազանության, մեր արտահայտման ձևերի և մարդ լինելու կերպարի նկատմամբ: Հանդուրժողականությունը հիմնված է <<Մարդկային բազմազանությունը հարստացնում է հասարակությունը>> կարգախոսի վրա:
Դասընթացին մասնակցած աշակերտները փորձեցին հնարավորինս ստացած տեղեկատվությունը փոխանցել իրենց համադասարանցիներին: Յուրաքանչյուր ձույգ յուրովի էին պատրաստել նյութը: Բոլոր դասարաններում գրատախտակին գրված էր <<Ներառական կրթություն>> բանալի բառը, քանի որ ......