Մանկության տարիները երբեք չես կարող ոչնչով փոխարինել: Որքան շատ են այդ տարիներից լավ հիշողությունները, այնքան գեղեցիկ է մանկությունը:
Հունիսի մեկը ոչ միայն ամառվա առաջին օրն է, որը սկիզբ է դնում ամառային երեք ջերմ ու տաք ամիսներին, այլ նաև հունիսի 1-ը երեխաների պաշտպանության միջազգային օրն է: Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրը հռչակվել է 1925-ին` Ժնևում երեխաների պաշտպանության համար հրավիրված համաշխարհային կոնֆերանսի ժամանակ: 1949թ. Կանանց ժողովրդավարական միջազգային դաշինքը երեխաների պաշտպանության օր անցկացնելու որոշում է ընդունել: 1950 թվականից հունիսի 1-ը ամբողջ աշխարհում նշվում է որպես Երեխաների պաշտպանության օր:
Այսօր բնությունը պարգևել է մեզ արևոտ օր, մեր ուրախությունը կկրկնապատկվի, որովհետև ամռան առաջին օրը շատ երկրներում նշվում է որպես Երեխաների պաշտպանության միջազգային օր:
Այն ավելի նշանավոր դարձավ դպրոցի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար: Նախատիպը դեր չէր եղել, բոլոր երեխաները արժանացել էին ուշադրության, գնահատվել և ստացել պատվոգրեր բնութագրելով իրենց անձնական որակները: Հարկավոր էր տեսնել երեխաների և ծնողների աչքերի փայլը, դեմքի պայծառ ժպիտը:
Բոլոր դռների վրա ժապավեններ, փուչիկներ, ուրախ տողեր ու մաղթանքներ էր գրված: Մի դռան վրա կար . «Շնորհավոր տոնդ փոքրիկ», մյուսին` «Շնորհավոր տոնդ աշխատասեր նկարիչ»: Ու այս բոլորի հետ կար նաև սմայլիկներ, որոնք ուրախ տրամադրություն էին ստեղծում:
Այդ օրը բոլորը մի տեսակ բարիացել էին. ջերմ ժպտում էին և շնորհավորում միմյանց: Օրվա երկրորդ կեսին մեր երեխաները այցելեցին Խ.Աբովյանի անվան Մանկավարժական համալսարան, որտեղ կազմակերպել էին միջոցառում` նվիրված երեխաներին: Միջոցառման կազմակերպիչներն էին համալսարանի ուսանողները:
Այսօր բնությունը պարգևել է մեզ արևոտ օր, մեր ուրախությունը կկրկնապատկվի, որովհետև ամռան առաջին օրը շատ երկրներում նշվում է որպես Երեխաների պաշտպանության միջազգային օր:
Այն ավելի նշանավոր դարձավ դպրոցի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար: Նախատիպը դեր չէր եղել, բոլոր երեխաները արժանացել էին ուշադրության, գնահատվել և ստացել պատվոգրեր բնութագրելով իրենց անձնական որակները: Հարկավոր էր տեսնել երեխաների և ծնողների աչքերի փայլը, դեմքի պայծառ ժպիտը:
Բոլոր դռների վրա ժապավեններ, փուչիկներ, ուրախ տողեր ու մաղթանքներ էր գրված: Մի դռան վրա կար . «Շնորհավոր տոնդ փոքրիկ», մյուսին` «Շնորհավոր տոնդ աշխատասեր նկարիչ»: Ու այս բոլորի հետ կար նաև սմայլիկներ, որոնք ուրախ տրամադրություն էին ստեղծում:
Այդ օրը բոլորը մի տեսակ բարիացել էին. ջերմ ժպտում էին և շնորհավորում միմյանց: Օրվա երկրորդ կեսին մեր երեխաները այցելեցին Խ.Աբովյանի անվան Մանկավարժական համալսարան, որտեղ կազմակերպել էին միջոցառում` նվիրված երեխաներին: Միջոցառման կազմակերպիչներն էին համալսարանի ուսանողները:
<<Հավասարը հավասարին>> դասընթացի քննարկումը դասընկերների հետ
<<Մարդկանց հարկավոր չէ սովորեցնել հանդուրժողականություն, քանի որ դա բնավորության գիծ է>>:
Ժամանակակից աշխարհը բնութագրվում է բազմազանությամբ և միջմշակույթային հաղորդակցությամբ: Որքան ավելի է բազմազան դառնում աշխարհը, այնքան ավելի են մարդիկ հանդիպում մտածելակերպով իրենցից տարբեր անհատների և խմբերի: Հանդուրժողականությունը այն արժեքն է, որի միջոցով հնարավոր է գնահատել աշխարհի բազմազանությունը և սովորել ուրիշներից:
Հանդուրժողականության վերաբերյալ սկզբունքների մասին հռչակագիրը, որը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից ընդունվել է 1995թ. ամրագրում է, որ հանդուրժողականությունը հարգանք է մեր աշխարհի մշակույթների հարուստ բազմազանության, մեր արտահայտման ձևերի և մարդ լինելու կերպարի նկատմամբ: Հանդուրժողականությունը հիմնված է <<Մարդկային բազմազանությունը հարստացնում է հասարակությունը>> կարգախոսի վրա:
Դասընթացին մասնակցած աշակերտները փորձեցին հնարավորինս ստացած տեղեկատվությունը փոխանցել իրենց համադասարանցիներին: Յուրաքանչյուր ձույգ յուրովի էին պատրաստել նյութը: Բոլոր դասարաններում գրատախտակին գրված էր <<Ներառական կրթություն>> բանալի բառը, քանի որ դասընթացի բուն նպատակն էր հասանելի դարձնել բոլորին ներառական կրթության գաղափարը, լեզուն և շփման էթիկան: 8-ա դասարանում շատ հետաքրքիր անցավ <<Ինչ եմ կարող, ինչ չեմ կարող և այլն>> և <<Պիտակներ>> խաղը: Ամենակարևորը այն էր, որ երեխաները շատ անկեղծ էին և անկաշկանդ: 8-բ և 7 դասարաններում երեխաները բաժանվեցին խմբերի: Յուրաքանչյուր խմբին տրվեց մեկ անավարտ պատմություն և հանձանարարվեց գրավոր արտահայտել իրենց դիրքորոշումը, այդ պատմություններին տալով դրական ավարտ: Ողջ դասընթացին կիրառվեց <<Մտքերի տարափ>> մեթոդը:
Դասի վերջում կատարվեց անդրադարձ: Աշակերտների միջոցով վերլուծվեց դասընթացի ընթացքը, կատարված քայլերը: Աշակերտներին կրկին հիշեցվեց դասի նպատակը: Որոշվեց նմանատիպ դասընթացները դարձնել շարունակական և վեր հանել աշակերտներին հուզող հարցերը: (տես նկարները .....)
<<Հանդուրժողականությունը պետք է կարգավորվի ավանդույթներով, այլ ոչ թե օրենքով>>:
Ժամանակակից աշխարհը բնութագրվում է բազմազանությամբ և միջմշակույթային հաղորդակցությամբ: Որքան ավելի է բազմազան դառնում աշխարհը, այնքան ավելի են մարդիկ հանդիպում մտածելակերպով իրենցից տարբեր անհատների և խմբերի: Հանդուրժողականությունը այն արժեքն է, որի միջոցով հնարավոր է գնահատել աշխարհի բազմազանությունը և սովորել ուրիշներից:
Հանդուրժողականության վերաբերյալ սկզբունքների մասին հռչակագիրը, որը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից ընդունվել է 1995թ. ամրագրում է, որ հանդուրժողականությունը հարգանք է մեր աշխարհի մշակույթների հարուստ բազմազանության, մեր արտահայտման ձևերի և մարդ լինելու կերպարի նկատմամբ: Հանդուրժողականությունը հիմնված է <<Մարդկային բազմազանությունը հարստացնում է հասարակությունը>> կարգախոսի վրա:
Դասընթացին մասնակցած աշակերտները փորձեցին հնարավորինս ստացած տեղեկատվությունը փոխանցել իրենց համադասարանցիներին: Յուրաքանչյուր ձույգ յուրովի էին պատրաստել նյութը: Բոլոր դասարաններում գրատախտակին գրված էր <<Ներառական կրթություն>> բանալի բառը, քանի որ դասընթացի բուն նպատակն էր հասանելի դարձնել բոլորին ներառական կրթության գաղափարը, լեզուն և շփման էթիկան: 8-ա դասարանում շատ հետաքրքիր անցավ <<Ինչ եմ կարող, ինչ չեմ կարող և այլն>> և <<Պիտակներ>> խաղը: Ամենակարևորը այն էր, որ երեխաները շատ անկեղծ էին և անկաշկանդ: 8-բ և 7 դասարաններում երեխաները բաժանվեցին խմբերի: Յուրաքանչյուր խմբին տրվեց մեկ անավարտ պատմություն և հանձանարարվեց գրավոր արտահայտել իրենց դիրքորոշումը, այդ պատմություններին տալով դրական ավարտ: Ողջ դասընթացին կիրառվեց <<Մտքերի տարափ>> մեթոդը:
Դասի վերջում կատարվեց անդրադարձ: Աշակերտների միջոցով վերլուծվեց դասընթացի ընթացքը, կատարված քայլերը: Աշակերտներին կրկին հիշեցվեց դասի նպատակը: Որոշվեց նմանատիպ դասընթացները դարձնել շարունակական և վեր հանել աշակերտներին հուզող հարցերը: (տես նկարները .....)
<<Հանդուրժողականությունը պետք է կարգավորվի ավանդույթներով, այլ ոչ թե օրենքով>>:
“Յուրաքանչյուր մարդ մի ամբողջ հատոր է,
եթե միայն դուք գիտեք, թե ինչպես կարդալ այն”:
<<Բոլոր մարդիկ ի բնե միատեսակ են, և միայն կյանքի պայմաններն են նրանց դարձնում տարբեր>>: Շուրջ 7 տարի է մեր դպրոցի դռները բաց են ԿԱՊԿՈՒ երեխաների համար: Նրանցից յուրաքանչյուրն ունի իրեն բնորոշ առանձնահատկություններ. մեկը մյուսին նման չեն: Ամեն մեկը նման է գրքի մի ամբողջ հատորի, և որպեսզի մենք կարողանանք այն կարդալ` նրանց հետ տանել ճիշտ և համակարգված աշխատանք հարկավոր է նրանց լավ ճանաչել, ուսումնասիրել, գնահատել, իսկ ամենակարևորը նրանց ոչ թե խղճալ, այլ ձգտել հնարավորինս օգնել, որ նրանք էլ իրենց զգան հասարակության լիարժեք անդամ: Երեխաների ֆիզիկական, մտավոր և հոգեկան զարգացման առանձնահատկությունների բացահայտման և գնահատման, նրանց ընդունակություններին և կարողություններին համապատասխան կրթության իրականացման ձևի ընտրության նպատակով ձևավորվել են բժշկահոգեբանամանկավարժական գնահատման կենտրոններ:
Շատ կարևոր է մեր համագործակցությունը կենտրոնի հետ, որտեղ մեր երեխաները անցնում են սկզբնական գնահատում, ստանում են եզրակացությունը և նրան կից ԵՐԵԽԱՅԻ ԲԺՇԿԱՀՈԳԵԲԱՆԱՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ, որտեղ մանրամասնորեն նշված են տվյալ աշակերտի առանձնահատուկ պայմանների կարիքներ:, Նշված կենտրոնի գնահատման արդյունքների եզրակացության հիման վրա տարածքային կառավարման պետական մարմինը վկայագրում է երեխայի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքը: Այդ երեխաները արտասովոր են իրենց մտածելակերպով, մտահորիզոնով, կարողություններով, հոգեբանությամբ, նրանց անհրաժեշտ է
Ներառական կրթության հիմքը երեխայակենտրոն մանկավարժությունն է: Մեր դպրոցում կիրառվում է նշված մեթոդը, որը հնարավորություն է տալիս կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխայի կրթությունը կազմակերպել հասակակիցների հետ հանրակրթական դասարանում՝ անհատական պլանով, իսկ անհրաժեշտության դեպքում` հատուկ ծրագրերով: Անհատական մոտեցմամբ խթանվում է յուրաքանչյուր երեխայի կրթության գործընթացը: Խթանումը իրակացնելու համար օգնության է գալիս բազմամասնագիտական թիմը, որի մեջ ներգրավված են երեխայի կրթության համար շահագրգիռ տարբեր մասնագետներ` ուսուցիչ, հատուկ մանկավարժ, սոց մանկավարժ, հոգեբան, երեխայի ծնողը և թիմի համակարգողը: Թիմը մեկ ամիս գնահատում է յուրաքանչյուր երեխայի թե' կրթական, թե' սոցիալական կարիքները, և հստակ ժամանակացույցով իրականացնում է անհատական պարապունքները: Դպրոցում գործում է ծնողական և ռեսուրս սենյակներ, որտեղ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար կազմակերպվում են անհատական պարապմունքներ՝ համաձայն անհատական ուսումնական պլանի:
Որն է մեր նպատակը`
Զրույցներ, կլոր սեղաններ, մինի ժողովներ միջանձնային հարաբերությունների վերաբերյալ.
Մեթոդները հետևյալն են`
Խոսքս ավարտելուց առաջ, ներկայացնում եմ հետևյալ առաջարկությունները`
1.Ցանկալի է որ աշխատանքային տետրերը, ծրագրերը , ԱՈՒՊ - ները և չափորոշիչները լինեն համապատասխան ԿԱՊԿՈՒ երեխաների կարողությունների:
2.Ստեղծել աշխատանքային խումբ (ցանկալի է դպրոցի ներսում, քանի որ թիմն է քաջատեղյակ տվյալ դպրոցի ԿԱՊԿՈՒ երեխանրի կարողություններին) հիմանական դպրոցի ավարտական քնությունների ժամանակ ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների համար հատուկ մշակված թեստեր ստեղծելու կամ լրամշակելու համար և որ գնահատվեն իրենց կարողություններին համապատասխան:
3.Քննական հանձնաժողովներում ընդգրկել նաև հատուկ մանկավարժների:
4.Վերականգնողական խնդիրները լուծելու համար բավարար չէ միայն մասնագետ, գիրք և տետր, անհրաժեշտ են տեխնիկական համապատասխան սարքավորումներ:
5.Անհրաժեշտ եմ համարում, որ հիմնական դպրոցն ավարտող ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների համար իր իսկ դպրոցում, որտեղ նա շրջապատված է եղել մարդկանցով, որոնք լիարժեք տիրապետում են նրա կարողություններին և գիտեն խնդիրների լուծման ուղիները, ստեղծվի նեղ մասնագիտական կրթություն ստանալու համակարգ:
Մենք մանկավարժներս պետք է տարբերվենք բոլորից.
<<Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ մենք աշխարհին ուզում ենք թողնել լավ երեխաներ>>:
Շատ կարևոր է մեր համագործակցությունը կենտրոնի հետ, որտեղ մեր երեխաները անցնում են սկզբնական գնահատում, ստանում են եզրակացությունը և նրան կից ԵՐԵԽԱՅԻ ԲԺՇԿԱՀՈԳԵԲԱՆԱՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ, որտեղ մանրամասնորեն նշված են տվյալ աշակերտի առանձնահատուկ պայմանների կարիքներ:, Նշված կենտրոնի գնահատման արդյունքների եզրակացության հիման վրա տարածքային կառավարման պետական մարմինը վկայագրում է երեխայի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքը: Այդ երեխաները արտասովոր են իրենց մտածելակերպով, մտահորիզոնով, կարողություններով, հոգեբանությամբ, նրանց անհրաժեշտ է
- Սեր
- Ընտանիք
- Ուշադրություն
- Քնքշանք
- Կրթություն:
Ներառական կրթության հիմքը երեխայակենտրոն մանկավարժությունն է: Մեր դպրոցում կիրառվում է նշված մեթոդը, որը հնարավորություն է տալիս կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխայի կրթությունը կազմակերպել հասակակիցների հետ հանրակրթական դասարանում՝ անհատական պլանով, իսկ անհրաժեշտության դեպքում` հատուկ ծրագրերով: Անհատական մոտեցմամբ խթանվում է յուրաքանչյուր երեխայի կրթության գործընթացը: Խթանումը իրակացնելու համար օգնության է գալիս բազմամասնագիտական թիմը, որի մեջ ներգրավված են երեխայի կրթության համար շահագրգիռ տարբեր մասնագետներ` ուսուցիչ, հատուկ մանկավարժ, սոց մանկավարժ, հոգեբան, երեխայի ծնողը և թիմի համակարգողը: Թիմը մեկ ամիս գնահատում է յուրաքանչյուր երեխայի թե' կրթական, թե' սոցիալական կարիքները, և հստակ ժամանակացույցով իրականացնում է անհատական պարապունքները: Դպրոցում գործում է ծնողական և ռեսուրս սենյակներ, որտեղ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար կազմակերպվում են անհատական պարապմունքներ՝ համաձայն անհատական ուսումնական պլանի:
Որն է մեր նպատակը`
- Աջակցել ներառված երեխաների կրթության կայուն զարգացմանը:
- Ստեղծել անվտանգ, առողջ, և համապատասխան նյութերով կրթական միջավայր ուսուցմանը նպաստելու համար:
- Սահմանափակ հնարավորություններ ունեցող երեխաների կրթության գործընթացը իրականացնել համայնք դպրոցում առանց ընտանիքի
- Փոխել շրջապատի և հասարակության վերաբերմունքը հատուկ կարիք ունեցող երեխաների հանդեպ
- Դպրոցի սովորողների մեջ դաստիարակել հոգատարություն, բարություն, ընկերասիրություն, հանդուրժողականություն:
Զրույցներ, կլոր սեղաններ, մինի ժողովներ միջանձնային հարաբերությունների վերաբերյալ.
- Ծնող և ծնող
- Ծնող - ուսուցիչ
- Աշակերտ – ուսուցիչ
- Կազմակերպում ենք հաճախակի հանդիպումներ, (երեխաների խնդիրների վերաբերյալ), արատաբանների, իրավաբանների, փորցագետների և այլ մասնագետների հետ:
- Պարբերաբար կազմակերպվում է հանդիպումներ բազմամասնագիտական թիմի և առարկայական ուսուցիչներ հետ,
- Ներկայացվում են երեխաների ուժեղ կողմերը, բացահայտելով առաջացած նոր խնդիրները
Մեթոդները հետևյալն են`
- Կիսամյակային սեմինարներ դասավանդող առարկայական ուսուցիչների համար (նոր տեղեկատվությունների փոխանցում):
- Ակտիվ մասնակցություն մասնագիտական վերապատրաստումներին (թիմային):
- Տեղեկատվական բուկլետների ստեղծում ծնողների համար
- Դպրոցի “Արև” ամսագրում ընդգրկել ներառվաց երեխաների հաջողությունների էջ, նաև ծնողների հաջողված պատնությունները:
- Մեր իսկ թիմի կողմից ստեղծած համակարգչային տրամաբանական, ուսուցողական և մանր մոտորիկան զարգացնող խաղերի կիրառում
Խոսքս ավարտելուց առաջ, ներկայացնում եմ հետևյալ առաջարկությունները`
1.Ցանկալի է որ աշխատանքային տետրերը, ծրագրերը , ԱՈՒՊ - ները և չափորոշիչները լինեն համապատասխան ԿԱՊԿՈՒ երեխաների կարողությունների:
2.Ստեղծել աշխատանքային խումբ (ցանկալի է դպրոցի ներսում, քանի որ թիմն է քաջատեղյակ տվյալ դպրոցի ԿԱՊԿՈՒ երեխանրի կարողություններին) հիմանական դպրոցի ավարտական քնությունների ժամանակ ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների համար հատուկ մշակված թեստեր ստեղծելու կամ լրամշակելու համար և որ գնահատվեն իրենց կարողություններին համապատասխան:
3.Քննական հանձնաժողովներում ընդգրկել նաև հատուկ մանկավարժների:
4.Վերականգնողական խնդիրները լուծելու համար բավարար չէ միայն մասնագետ, գիրք և տետր, անհրաժեշտ են տեխնիկական համապատասխան սարքավորումներ:
5.Անհրաժեշտ եմ համարում, որ հիմնական դպրոցն ավարտող ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների համար իր իսկ դպրոցում, որտեղ նա շրջապատված է եղել մարդկանցով, որոնք լիարժեք տիրապետում են նրա կարողություններին և գիտեն խնդիրների լուծման ուղիները, ստեղծվի նեղ մասնագիտական կրթություն ստանալու համակարգ:
Մենք մանկավարժներս պետք է տարբերվենք բոլորից.
<<Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ մենք աշխարհին ուզում ենք թողնել լավ երեխաներ>>:
barurtyan_daser.ppt | |
File Size: | 2583 kb |
File Type: | ppt |
<<Մարդը պետք է ապրի բարության մթնոլորտում>>
Դ.Ս.Լիխաչով
Ընթերցելով Լիխաչովի հոդվածները, նամակները և հուշագրությունները, անհնար է չնկատել, թե ինչ կարևոր տեղ է գրավում իր գիտական գրվածքներում, բազմաթիվ ամսագրերում, թերթերում, ու հոդվածներում <<բարու և չարի>> թեման: Բոլոր իր մտքերն կապված էին բարուն ու չարին: Նա միշտ հավատացել է բարության ուժին, հավատքին:
<<Բարին գործնական կարիքներից էլ վեր է>> - Դմիտրին պնդում է, << Մարդը պետք է ապրի բարության մթնոլորտում>>: Այս բարության ոլորտը հիմնականում ստեղծվում իր կողմից: Այն ստեղծվում է բարի գործերից, բարի զգացմունքներից, շրջակա միջավայրի վրա լավ ազդեցությունից և բարի հիշողությունների հիման վրա: Չարությունը ավելի շուտ է մոռացվում քան բարի: Գուցե այն պատճառով, որ բարին հիշելը ավելի հաճելի է, քան չարը: Բարին կապում, միավորում է և դարձնում բոլորին հոգեհարազատ: Այն համակրանք է, բարեկամություն ու սեր: Հետևաբար, համատեղելով այն չարը անցողիկ է:
Հոգ մարդկային էակներին: Բոլոր լավ սովորությունների հիմքը` հոգատարությունն է – հոգ տանել որպեսզի մարդիկ չխանգարեն մեկը մյուսին, որպեսզի բոլորը իրենց լավ զգան: Դուք պետք է կարողանանք չխանգարել մեկը մյուսին <<Մեզ հարկավոր չէ անգիր սովորել հարյուրավոր կանոններով, բայց անհրաժեշտ է հիշել մի բան, հարգանք ուրիշների նկատմամբ>>: Այն հարցը`<< Ինչ է միավորում մարդկանց >>, - Լիխաչովը - ասում է << մակարդակների խնամքը>>, – միավորում է մարդկանց>>: <<Հոգատարությունը, բարությունը ամրապնդում են փոխհարաբերությունները ժողովուրդների միջև: Ամրացնում են ընտանիքը, ուժեղացնում են բարեկամությունը>>:
Երջանկության է հասնում այն, ով ձգտում է, որպեսզի ուրիշները երջանիկ լինեն և կարողանում է գոնե ժամանակավորապես մի կողմ դնել իր շահերը: Լիխաչովը կոչ է արել`<< Ձգտեք քայլել բարության ուղիներով, ինչպես նաեև ուղղակի և անուղղակի, ինչպես դուք քայլում էք սովորաբար: Իսկ ուղիները և ճանապարհները, մեր գեղեցիկ այգու, որը կոչվում է աշխարհ, այնքան հեշտ են, այնքան հարմար, եթե միայն Ձեր բռնած ուղին ճիշտ է>>:
<<Բարությունը մի լեզու է,որով կաորղ են խոսել համրերը և, որը կարող են լսել խուլերը>>:
Click here to edit.
heqiat_cnoxnerin.pps | |
File Size: | 830 kb |
File Type: | pps |
Մարդկային բոլոր զգացմունքները և բնավորության գծերը
Մի անգամ մարդկային բոլոր զգացմունքներն ու բնավորության գծերը մի տեղ էին հավաքվել:
-Եկեք պահմտոցի խաղանք, - ասաց Խենթությունը:
Ճշմարտությունը չթաքնվեց «Միևնույն է կգտնեն ինձ»:
Սուտը թաքնվեց ծիածանի մեջ:
Իրականությունը օվկիանոսում:
Ալարկոտությունը ամենամոտ տեղում:
Ազատությունը քամու հետևում թաքնվեց:
Բարիությունը անընդհատ ուրիշին էր զիջում իր տեղը:
Հավատը երկինք բարձրացավ:
Նախանձը ճառագայթի մեջ թաքնվեց:
Սերը ուր գնաց, ամեն տեղ արդեն զբաղեցրած էր... : Վերջում մի սիրուն վարդ տեսավ ու վարդի մեջ թաքնվեց:
Խենթությունը սկսեց փնտրել բոլոր զգացմունքները և գտավ բոլորին, բացի սիրուց: Վերջում սիրուն վարդը թեքեց ու ճիչ լսվեց..: Վարդի փշերը սիրո աչքն էին մտել և նա կուրացավ...: Դրանից հետո խենթությունը կուրացած սիրո ձեռքը բռնած է քայլում…: Այստեղից հետևություն` եղեք զգոն, ուշիմ և ամեն քայլ կատարելուց նախ կշրադատեք,ա ապա նոր գործի անցեք: Իսկ բարությունն ու սերը ամենավեհ զգացմունքներն են, որը երբեք շատ չի լինում: Եղեք բարի միմյանց նկատմամբ: <<Բարին է առաջնորդել մեզ հազարամյակներ շարունակ>>:
-Եկեք պահմտոցի խաղանք, - ասաց Խենթությունը:
Ճշմարտությունը չթաքնվեց «Միևնույն է կգտնեն ինձ»:
Սուտը թաքնվեց ծիածանի մեջ:
Իրականությունը օվկիանոսում:
Ալարկոտությունը ամենամոտ տեղում:
Ազատությունը քամու հետևում թաքնվեց:
Բարիությունը անընդհատ ուրիշին էր զիջում իր տեղը:
Հավատը երկինք բարձրացավ:
Նախանձը ճառագայթի մեջ թաքնվեց:
Սերը ուր գնաց, ամեն տեղ արդեն զբաղեցրած էր... : Վերջում մի սիրուն վարդ տեսավ ու վարդի մեջ թաքնվեց:
Խենթությունը սկսեց փնտրել բոլոր զգացմունքները և գտավ բոլորին, բացի սիրուց: Վերջում սիրուն վարդը թեքեց ու ճիչ լսվեց..: Վարդի փշերը սիրո աչքն էին մտել և նա կուրացավ...: Դրանից հետո խենթությունը կուրացած սիրո ձեռքը բռնած է քայլում…: Այստեղից հետևություն` եղեք զգոն, ուշիմ և ամեն քայլ կատարելուց նախ կշրադատեք,ա ապա նոր գործի անցեք: Իսկ բարությունն ու սերը ամենավեհ զգացմունքներն են, որը երբեք շատ չի լինում: Եղեք բարի միմյանց նկատմամբ: <<Բարին է առաջնորդել մեզ հազարամյակներ շարունակ>>: