ԵՐԵՒԱՆԻ ԴԱՎԻԹ ՍԱՐԱՊՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ Հ. 100 ՀԻՄՆԱԿԱՆ
  • Դպրոցի անցուդարձ 2024-2025 թթ
    • Դպրոցի անցուդարձ 2023-2024 թթ >
      • Դպրոցի անցուդարձ 2022-2023թթ․ >
        • Դպրոցի անցուդարձ - 2021-2022 >
          • Դպրոցի անցուդարձ - 2020-2021 >
            • Էլեկտրոնային ամսագիր 2019-2020թթ. >
              • Հաշվետվություններ, նորմատիվ փաստաթղթեր 2019-2
              • Հաշվետվություններ, բյուջե2018-2019թթ.
              • Էլեկտոնային ամսագիր 2018-2019
              • Հաշվետվություններ 2018-2019թթ.
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2017-2018
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2016-2017
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2015-2016
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2014 - 2015
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2013 - 2014
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2012-2013 >
                • Էլեկտրոնային ամսագիր 2011-2012 >
                  • Էլեկտրոնային ամսագիր 2010-2011 >
                    • Ներդպրոցական միջոցառումներ >
                      • Ծննդյան օրերը մեր դպրոցում
                      • Ծննդյան օր 6-րդ դասարանում
                • Ներդպրոցական միջոցառումներ 2012 >
                  • Ծննդյան օրերը մեր դպրոցում 2012
                  • Հենց այսպիսին են 100 դպրոցի ուսուցիչները
  • Նախագծային աշխատանքներ
  • etwinning-ը դպրոցում
  • Փաստաթղթեր
    • Հայտարարություն 2023-2024 >
      • ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • Ներքին գնահատում
    • Եռամսյակային հաշվետվություններ, նիստեր
  • Մեր մասին
    • Դպրոցի պատմություն
    • Աշխատակազմ
    • Հայտարարություններ
    • Մեր շնորհալիները
    • Ներառական կրթություն >
      • Ներառական թիմը
      • Մեր երեխաները
      • Աշակերտական խորհուրդ
      • Դասացուցակ
  • Կրթական պաշարներ
    • ԲՈՒՀ-երը >
      • ՀՀ պետական ԲՈՒՀ-երը
      • ՀՀ ոչ պետական հավատարմագրված ԲՈՒՀ-երը
    • Հանրակրթական առարկաներ >
      • Մաթեմատիկա
      • Ֆիզիկա
      • Աստղագիտություն
      • Քիմիա
      • Կենսաբանություն և էկոլոգիա
      • Հասարակագիտություն
      • Պատմություն
      • Աշխարհագրություն
      • Գրականություն
      • Գեղագիտություն
      • Ռուսաց լեզու
      • Օտար լեզուներ
    • http://abcd.am/
  • Բարության դասեր
    • Մենք միասին ենք հաղթահարում բոլոր դժվարո
    • Տաղանդների ԾԻԱԾԱՆ
    • Հմուտ ձեռքեր
    • Մենք մի ընտանիք ենք
    • Մենք հավատում ենք
    • Խաղում ենք, տրամաբանում ենք
    • Հետաքրքիր պատմություններ
  • Մեթոդական նյութեր
    • ՀԱՆՐԱԳԻՏԱՐԱՆՆԵՐ, ԲԱՌԱՐԱՆՆԵՐ, ՏԵՂԵԿԱՏՈՒՆԵ
    • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
    • ԳԻՏԱԿՐԹԱԿԱՆ ԵՎ ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐ
  • Ֆոտոդարան 2024-2025թթ․
    • Ֆոտոդարան 2018-2019 >
      • Ֆոտոդարան 2016-2017
      • ֆոտոդարան 2015-2016
      • Ֆոտոդարան 2014 - 2015 >
        • Ֆոտոդարան 2013 - 2014
        • Ֆոտոդարան 2012 - 2013
        • Ֆոտոդարան 2011 - 2012
        • Ֆոտոսրահ 2010 - 2011
        • Ապահով Ինտերնետ
      • Ֆոտոդարան 2017-2018
      • Ֆոտոդարան 2022-2023
  • Արև 2014
    • Արև 2012
  • Ստեղծագործողի էջ
  • Կապ

Սահմանափակ կարողություններով երեխաների ընտանեկան դաստիարակության առանձնահատկությունները

Picture
Տարեց տարի աճում է երեխաների քանակը, որոնց մոտ արտահայտվում են հոգեկան տկարության որոշակի նշաններ: Մարդու զարգացման համար կարևոր է յուրաքանչյուր տարիք: Եվ այնուամենայնիվ, դեռահասային տարիքը զբաղեցնում է հատուկ տեղ հոգեբանությունում: Զարգացման բոլոր կողմերը ենթարկվում են որակական վերակառուցման, առաջանում և ձևավորվում են նոր հոգեբանական նորագոյացություններ, ձևավորվում են սոցիալական հաստատումներ: Հենց այդ պրոցեսն է սահմանում դեռահասային տարիքի երեխաների անձի հիմնական առանձնահատկությունները: Դաստիարակության ավանդական գլխավոր ինստիտուտ համարվում է ընտանիքը: Այն, որ երեխան մանկական տարիներին ձեռք է բերում ընտանիքում, նա պահում է ողջ հաջորդ տարիների ընթացքում: Ընտանիքի կարևորությունը որպես դաստիարակության ինստիտուտ պայմանավորված է նրանով, որ նրանում երեխան գտնվում է իր կյանքի զգալի մասի ընթացքում, և ըստ տևողության ինստիտուտներից ոչ մեկ չի կարող համեմատվել ընտանիքի հետ: Նրանում ներկայացվում են երեխայի անձի հիմքերը, և դպրոց մուտք գործելիս նա արդեն կիսով չափ ձևավորվել է որպես անհատ: Ընտանիքը կարող է ներկայանալ ինչպես դրական, այնպես էլ դաստիարակության բացասական գործոնում: Դրական ազդեցությունը երեխայի անձին կայանում է նրանում, որ ոչ-ոք, բացի ընտանիքի անդամներից, չեն վերաբերվում երեխային ավելի լավ, չի սիրում նրան այնքան և բավական հոգ չեն տանում: Եվ այնուամենայնիվ, ոչ մի այլ սոցիալական ինստիտուտ չի կարող պոտենցիալ կերպով կրել վնաս երեխաների դաստիարակությունում, որքան կարող է կատարել հենց ընտանիքը: (շարունակությունը տես .... )


<<Երջանիկ>> մանկություն բոլորի համար  

Picture
Նոյեմբերի 15-ից դեկտեմբերի 15-ը Հայաստանում հայտարարվել է հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց իրավունքների պաշտպանության միամսյակ, որի նպատակն է բարձրացնել իրազեկությունը և նպաստել հավասար հնարավորությունների ստեղծմանը: Այս շրջանակներում կազմակերպվել են մի շարք միջոցառումներ: Մասնավորապես. իրազեկվածության մակարդակի բարձրացման համար կազմակերպվել են քննարկումներ, կլոր սեղաններ ծնողների հետ այդ թեմայով, ինչպես նաև ֆիլմերի ցուցադրում:
Հայտարարված միամսյակի վերջին միջոցառումն էր`Մանկությունը բոլորի համար պիտի լինի <<Երջանիկ>> փոքրիկ հանդեսը, որը տեղի ունեցավ դեկտեմբերի 15-ին`հ.100 դպրոցի  ներառական կրթության ռեսուրս սենյակում:
Միջոցառմանը մասնակցեցին  երեխաներ տաբեր դասարաններից,  թե հաշմանդամություն ունեցող, և թե չունեցող երեխաներ, ծնողական խմբի  ներկայացուցիչներ: Միջոցառման ժամանակ երեխաները  սիրով դիտեցին հատվածներ իրենց սիրված մուլտֆիլմերից, երգեցին ու պարեցին: Կրթական – Ֆլեշ երգերի միջոցով երեխաները նաև սովորեցին ու կրկնեցին <<Շաբաթվա օրերը>>, <<Տարվա 12 ամիսները>> և այլն: Բոլորի աչքերից միայն ուրախության  ու երջանկության ժպիտներ էր բխում, մարդկանց կյանքը դարձնելով  գեղեցիկ, զվարթ: Իսկ ծնողների ուրախությանը ...:
Ժպտում է Տիեզերքը Հավերժությամբ և Անսահմանությամբ:
Ժպտում է Երկինքը Աստղերով և Ծիածաններով:
Ժպտում է Արևը Շողերով և Լույսով:
Ժպտում է Երկիրը Մեծ Կյանքով:
Ժպտում է Կյանքը Վերելքով և Հաստատումով:
Ժպտւմ է Դաշտը Ծաղիկներով և Անուշահոտությամբ:
Ժպտում է Մարդը Հավատքով և Արարումով:


Powered by Create your own unique website with customizable templates.