Սահմանափակ կարողություններով երեխաների ընտանեկան դաստիարակության առանձնահատկությունները

Տարեց տարի աճում է երեխաների քանակը, որոնց մոտ արտահայտվում են հոգեկան տկարության որոշակի նշաններ: Մարդու զարգացման համար կարևոր է յուրաքանչյուր տարիք: Եվ այնուամենայնիվ, դեռահասային տարիքը զբաղեցնում է հատուկ տեղ հոգեբանությունում: Զարգացման բոլոր կողմերը ենթարկվում են որակական վերակառուցման, առաջանում և ձևավորվում են նոր հոգեբանական նորագոյացություններ, ձևավորվում են սոցիալական հաստատումներ: Հենց այդ պրոցեսն է սահմանում դեռահասային տարիքի երեխաների անձի հիմնական առանձնահատկությունները: Դաստիարակության ավանդական գլխավոր ինստիտուտ համարվում է ընտանիքը: Այն, որ երեխան մանկական տարիներին ձեռք է բերում ընտանիքում, նա պահում է ողջ հաջորդ տարիների ընթացքում: Ընտանիքի կարևորությունը որպես դաստիարակության ինստիտուտ պայմանավորված է նրանով, որ նրանում երեխան գտնվում է իր կյանքի զգալի մասի ընթացքում, և ըստ տևողության ինստիտուտներից ոչ մեկ չի կարող համեմատվել ընտանիքի հետ: Նրանում ներկայացվում են երեխայի անձի հիմքերը, և դպրոց մուտք գործելիս նա արդեն կիսով չափ ձևավորվել է որպես անհատ: Ընտանիքը կարող է ներկայանալ ինչպես դրական, այնպես էլ դաստիարակության բացասական գործոնում: Դրական ազդեցությունը երեխայի անձին կայանում է նրանում, որ ոչ-ոք, բացի ընտանիքի անդամներից, չեն վերաբերվում երեխային ավելի լավ, չի սիրում նրան այնքան և բավական հոգ չեն տանում: Եվ այնուամենայնիվ, ոչ մի այլ սոցիալական ինստիտուտ չի կարող պոտենցիալ կերպով կրել վնաս երեխաների դաստիարակությունում, որքան կարող է կատարել հենց ընտանիքը: (շարունակությունը տես .... )
<<Երջանիկ>> մանկություն
բոլորի համար

Նոյեմբերի 15-ից դեկտեմբերի 15-ը Հայաստանում
հայտարարվել է հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց իրավունքների պաշտպանության միամսյակ,
որի նպատակն է բարձրացնել իրազեկությունը և նպաստել հավասար հնարավորությունների ստեղծմանը:
Այս շրջանակներում կազմակերպվել են մի շարք միջոցառումներ: Մասնավորապես.
իրազեկվածության մակարդակի բարձրացման համար կազմակերպվել են քննարկումներ, կլոր սեղաններ ծնողների հետ այդ թեմայով,
ինչպես նաև ֆիլմերի ցուցադրում:
Հայտարարված միամսյակի վերջին միջոցառումն էր`Մանկությունը բոլորի համար պիտի լինի <<Երջանիկ>> փոքրիկ հանդեսը, որը տեղի ունեցավ դեկտեմբերի 15-ին`հ.100 դպրոցի ներառական կրթության ռեսուրս սենյակում:
Միջոցառմանը մասնակցեցին երեխաներ տաբեր դասարաններից, թե հաշմանդամություն ունեցող, և թե չունեցող երեխաներ, ծնողական խմբի ներկայացուցիչներ: Միջոցառման ժամանակ երեխաները սիրով դիտեցին հատվածներ իրենց սիրված մուլտֆիլմերից, երգեցին ու պարեցին: Կրթական – Ֆլեշ երգերի միջոցով երեխաները նաև սովորեցին ու կրկնեցին <<Շաբաթվա օրերը>>, <<Տարվա 12 ամիսները>> և այլն: Բոլորի աչքերից միայն ուրախության ու երջանկության ժպիտներ էր բխում, մարդկանց կյանքը դարձնելով գեղեցիկ, զվարթ: Իսկ ծնողների ուրախությանը ...:
Ժպտում է Տիեզերքը Հավերժությամբ և Անսահմանությամբ:
Ժպտում է Երկինքը Աստղերով և Ծիածաններով:
Ժպտում է Արևը Շողերով և Լույսով:
Ժպտում է Երկիրը Մեծ Կյանքով:
Ժպտում է Կյանքը Վերելքով և Հաստատումով:
Ժպտւմ է Դաշտը Ծաղիկներով և Անուշահոտությամբ:
Ժպտում է Մարդը Հավատքով և Արարումով:
Հայտարարված միամսյակի վերջին միջոցառումն էր`Մանկությունը բոլորի համար պիտի լինի <<Երջանիկ>> փոքրիկ հանդեսը, որը տեղի ունեցավ դեկտեմբերի 15-ին`հ.100 դպրոցի ներառական կրթության ռեսուրս սենյակում:
Միջոցառմանը մասնակցեցին երեխաներ տաբեր դասարաններից, թե հաշմանդամություն ունեցող, և թե չունեցող երեխաներ, ծնողական խմբի ներկայացուցիչներ: Միջոցառման ժամանակ երեխաները սիրով դիտեցին հատվածներ իրենց սիրված մուլտֆիլմերից, երգեցին ու պարեցին: Կրթական – Ֆլեշ երգերի միջոցով երեխաները նաև սովորեցին ու կրկնեցին <<Շաբաթվա օրերը>>, <<Տարվա 12 ամիսները>> և այլն: Բոլորի աչքերից միայն ուրախության ու երջանկության ժպիտներ էր բխում, մարդկանց կյանքը դարձնելով գեղեցիկ, զվարթ: Իսկ ծնողների ուրախությանը ...:
Ժպտում է Տիեզերքը Հավերժությամբ և Անսահմանությամբ:
Ժպտում է Երկինքը Աստղերով և Ծիածաններով:
Ժպտում է Արևը Շողերով և Լույսով:
Ժպտում է Երկիրը Մեծ Կյանքով:
Ժպտում է Կյանքը Վերելքով և Հաստատումով:
Ժպտւմ է Դաշտը Ծաղիկներով և Անուշահոտությամբ:
Ժպտում է Մարդը Հավատքով և Արարումով: