Անեշյան Հակոբ 8բ դասարան
Արման Միլիտոսյան 5բ դասարան
Ինչո՞ւ են սեփական հոգում «բանտարկված»
Արման Միլիտոսյանը ծնվել է 2001թ. հունվարի 7-ին:
Ասպերգերի համախտանիշը մեկն է, հինգ ընդհանուր աճի խանգարումներից, որին երբեմն անվանում են աուտիզմի բարձր ֆունկցիոնալ ձև (այսինքն աուտիզմ, որի ժամանակ գործունեության ունակությունը համեմատաբար պահպանված է): Ասպերգերի համախտանիշով երեխաները հազվադեպ են հանդիպում և կողքից դիտողի համար, նման չեն մտավոր հետամնացների: Որպես մինիմում նրանք ունենում են նորմալ, կամ բարձր ինտելլեկտ, սակայն ոչ ստանդարտ կամ թույլ զարգացած սոցիալական ունակություններ: Այդ պատճառով էլ, հաճախ նրանց էմոցիոնալ և սոցիալական աճը և ինտեգրացիան տեղի է ունենում սովորականից ավելի ուշ:
Ամբողջ աշխարհում համարվում է, որ Ասպերգերը հաղթահարվում է, եթե երեխան սովորական դպրոց է հաճախում: 11-ամյա Արմանը սովորում է մայրաքաղաքի հ.100 հիմնական դպրոցի 5բ-րդ դասարանում:
Երբ առաջին անգամ մտավ դպրոց` նրա վարքը տարօրինակ թվաց բոլորիս: Նա անչափ ժպտերես էր, արտաբերում էր անկապակից բառեր, բայց զարմանալի էր, որ այդ փոքրիկը արդեն ճանաչում էր հայերենի և ռուսերենի այբուբենը:
Այսօր արդեն շփվում է դասընկերների հետ, նույնիսկ մրցակցություն կա, քանի որ նա ձգտում է բոլորից լավ սովորել: Արմանի` հանրակրթական դպրոցում սովորելը լուրջ առաջընթաց է, որին հասել ենք ուսուցչական կազմի և մասնագետների անհատական պարապմունքների ջանքերի շնորհիվ: Նա զարգացած տեսողական հիշողություն ունի: Շատ է սիրում հեռուստացույց դիտել, հատկապես սիրում է Հ1- ի հաղորդումները, գիտի բոլոր մարզերի, քաղաքների անունները, ճանաչում է բոլոր պետությունների դրոշները:
Ասպերգերի համախտանիշ ունեցող երեխաները ցուցադրում են իրենց տարիքի համար ոչ բնորոշ ունակություններ՝ լեզուների, կարդալու, մաթեմատիկայի, տարածական մտածելակերպի, երաժշտության բնագավառներում, որը երբեմն հասնում է "հանճարեղության" աստիճանի: Իսկ մեր Արմանը հրաշալի նկարում է: տես նկարները......
Արման Միլիտոսյանը ծնվել է 2001թ. հունվարի 7-ին:
Ասպերգերի համախտանիշը մեկն է, հինգ ընդհանուր աճի խանգարումներից, որին երբեմն անվանում են աուտիզմի բարձր ֆունկցիոնալ ձև (այսինքն աուտիզմ, որի ժամանակ գործունեության ունակությունը համեմատաբար պահպանված է): Ասպերգերի համախտանիշով երեխաները հազվադեպ են հանդիպում և կողքից դիտողի համար, նման չեն մտավոր հետամնացների: Որպես մինիմում նրանք ունենում են նորմալ, կամ բարձր ինտելլեկտ, սակայն ոչ ստանդարտ կամ թույլ զարգացած սոցիալական ունակություններ: Այդ պատճառով էլ, հաճախ նրանց էմոցիոնալ և սոցիալական աճը և ինտեգրացիան տեղի է ունենում սովորականից ավելի ուշ:
Ամբողջ աշխարհում համարվում է, որ Ասպերգերը հաղթահարվում է, եթե երեխան սովորական դպրոց է հաճախում: 11-ամյա Արմանը սովորում է մայրաքաղաքի հ.100 հիմնական դպրոցի 5բ-րդ դասարանում:
Երբ առաջին անգամ մտավ դպրոց` նրա վարքը տարօրինակ թվաց բոլորիս: Նա անչափ ժպտերես էր, արտաբերում էր անկապակից բառեր, բայց զարմանալի էր, որ այդ փոքրիկը արդեն ճանաչում էր հայերենի և ռուսերենի այբուբենը:
Այսօր արդեն շփվում է դասընկերների հետ, նույնիսկ մրցակցություն կա, քանի որ նա ձգտում է բոլորից լավ սովորել: Արմանի` հանրակրթական դպրոցում սովորելը լուրջ առաջընթաց է, որին հասել ենք ուսուցչական կազմի և մասնագետների անհատական պարապմունքների ջանքերի շնորհիվ: Նա զարգացած տեսողական հիշողություն ունի: Շատ է սիրում հեռուստացույց դիտել, հատկապես սիրում է Հ1- ի հաղորդումները, գիտի բոլոր մարզերի, քաղաքների անունները, ճանաչում է բոլոր պետությունների դրոշները:
Ասպերգերի համախտանիշ ունեցող երեխաները ցուցադրում են իրենց տարիքի համար ոչ բնորոշ ունակություններ՝ լեզուների, կարդալու, մաթեմատիկայի, տարածական մտածելակերպի, երաժշտության բնագավառներում, որը երբեմն հասնում է "հանճարեղության" աստիճանի: Իսկ մեր Արմանը հրաշալի նկարում է: տես նկարները......