Ներառական թիմը
<<Օգնիր մեզ, որ օգնենք քեզ>>: Ահա այսպիսին է հ.100 հիմնական դպրոցի ներառական թիմի կարգախոսը:
<<Եթե երեխան շարունակ քննադատվում է, կսովորի մեղադրել:
Եթե երեխան շրջապատված է թշնամանքով, կտրամադրվի պայքարի:
Եթե երեխան ծաղրանքի է ենթարկվում, երկչոտ կդառնա:
Եթե շարունակ ամոթանքի է ենթարկվում, մեղքի զգացումը չի լքի նրան:
Եթե հանդուրժողականության մթնոլորտում է ապրում, համբերատար կլինի:
Եթե խրախուսվում է, վստահություն ձեռք կբերի:
Եթե գովասանքի է արժանանում, կսովորի գնահատել:
Եթե ազնվության մեջ է մեծանում, արդարամիտ կդառնա:
Եթե ապահովության մեջ է մեծանում, կսովորի հավատալ:
Եթե հավանության է արժանանում, ինքն իրեն կգնահատի:
Եթե ջերմությամբ է շրջապատված, կսովորի սիրել>>:
Ներառական կրթությունը կրթական այնպիսի ծրագիր է, որը բացառում է ամեն տեսակ խտրականություն երեխաների նկատմամբ, ապահովում է հավասար վերաբերմունք բոլոր մարդկանց հանդեպ, կրթական համակարգում ստեղծում է ուրույն պայմաններ առանձնահատուկ կրթական կարիքներ ունեցող անձանց համար: Ներառական կրթությունը հանրակրթության զարգացման գործընթաց է, որը ենթադրում է կրթության մատչելիություն բոլորի համար, երեխաների ամենատարբեր կարիքների բավարարմանն ուղղված բոլոր տեսակի միջոցների ապահովում, ինչը հանրակրթական դպրոց մտնելու այցեքարտ է ընձեռնում հատուկ կարիքներ ունեցող երեխաներին: Ներառական կրթությունը ձգտում է հասնել ուսուցման նկատմամբ առավել ճկուն մոտեցման` բավարարելու մարդկանց զանազան կրթական պահանջները: Եթե ներառական կրթության մտցրած փոփոխությունները ուսուցումն ավելի արդյունավետ դարձնեն, ապա կշահեն բոլոր երեխաները, այլ ոչ միայն առանձնահատուկ կրթության կարիքներ ունեցողները: Չի կարելի ստեղծել ներառական կրթության համընդհանուր գաղափար, որը կարելի լինի առանց որևէ փոփոխության ներմուծել յուրաքանչուր հասարակություն: Ամեն մի հանրություն ինքը պիտի մշակի և իրագործի սեփական գաղափարները:
Սակայն կան որոշ հիմնական սկզբունքներ, որոնք պետք է հաշվի առնել ցանկացած միջավայրում: Ահա դրանք.
- երեխաները հաճախում են տեղական` բնակավայրին մոտ գտնվող, մանկապարտեզ և դպրոց,
- մեթոդիկան այնպիսին է, որ նպաստում է տարբեր հնարավորություններ ունեցող երեխաների ուսուցմանը,
- բոլոր երեխաները մասնակցում են բոլոր միջդպրոցական միջոցառումներին` մրցույթներ, ցերուկույթներ, էքսկուրսիաներ և այլն,
- ներառական կրթության զարգացմանն օժանդակում են ուսուցիչները, ծնողները, առհասարակ, բոլոր նրանք, ում միջամտությունը կարող է այս կամ այն կերպ օգտակար լինել,
- ներառական կրթությունն օգնում է կանխել խտրականությունը երեխաների նկատմամբ` սատարելով նրանց բոլորին` ինչպես հատուկ կարիքներ ունեցողներին, այնպես էլ չունեցողներին, իրենց` հասարակության լիիրավ անդամ լինելու գործում:
Առաջարկում ենք հետաքրքիր տեղեկատվություններ և տրամաբանական խաղեր երեխաների համար հետևյալ կայքում` Մարիա Մոնտեսորիի զարգացման տեսությունները և առաջարկները:
տես նկարները .....
patet.doc | |
File Size: | 611 kb |
File Type: | doc |
uxecuyc_-hatuk_mankavarji_2008.doc | |
File Size: | 903 kb |
File Type: | doc |
Դպրոցի տնօրենի `Օհանյանի զեկույցը .....
1.pptx | |
File Size: | 3248 kb |
File Type: | pptx |
<<Կրթության դարբնոց` հ. 100 դպրոց>>
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներին համակարգված պրոֆեսիոնալ աջակցություն ցուցաբերելու գիտակցությամբ <<Հույսի Կամուրջ>> ՀԿ-ն ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ 2001-ին առաջինը Հայաստանում սկսեց ներառական կրթության ծրագիրը: Այսօր արդեն ներառական կրթության <<Հույսի Կամուրջի>> փորձը դարձավ այն հիմքը, որի վրա երկրում մշակվեցին ներառական կրթության քաղաքականությունը, օրենքը և ռազմավարությունը: Ներառական կրթությունը այլևս կրթության քաղաքականության մաս է և կշարունակվի Հայաստանի Հանրապետությունում,անշուշտ` « Հույսի կամուրջ » կազմակերպության շարունակական գործուն մասնակցությամբ: Դպրոցում ներառական կրթությունը իրականացվում է հետևյալ կարգով`
nerarakan.pdf | |
File Size: | 213 kb |
File Type: |