Click here to edit.

Դասը սկսվեց ուսուցչուհու ողջույնի խոսքով,ներկայացվեց երեխաների հետազոտական աշխատանքը Հայաստանի և Երևանի մասին:Երեխաները աշխատել էին տարբեր կենտրոններում:Օգտագործվել էին տարբեր մեթոդներ:
Ընթերցանության կենտրոնը ներկայացնող աշակերտները մանրամասն ներկայացրեցին Հայաստանը իր լեռնաշխարհով,գետերով,լճերով,անտառներով,բնական հարստություններով և այլն:Խոսվեց զինանշանի կառուցվածքի օրենքի ընդունման մասին:
Բնագիտական կենտրոնը խոսեց լեռների,հարթավայրերի,մայրաքաղաքների,ամրոցների,արձանագրությունների մասին:Մանրամասն ներկայացվեց կապուտակ Սևանը իր ամբողջ գեղեցկությամբ:Իսկ Երևանին նվիրված երգերը նրանք կատարում էին մեծ ոգևորությամբ և ցնծությամբ:
Մշակութային կենտրոնը խոսեց օպերայի շենքի,երաժիշտ Արամ Խաչատրյանի,գրողների,նկարիչների,աստղագետների,երգիչների,սպորտսմենների և մաթեմատիկոսների մասին:
Մաթեմատիկական կենտրոնի կողմից առաջադրվեցին 3 խնդիրներ,որոնք լուծվեցին և բացատրվեցին:
Նման դասերը շատ ուսանելի են աշակերտների համար:
Շնորհակալություն տիկին Ջիլավյանին նրա որակական բարձր հատկանիշների համար:
Ընթերցանության կենտրոնը ներկայացնող աշակերտները մանրամասն ներկայացրեցին Հայաստանը իր լեռնաշխարհով,գետերով,լճերով,անտառներով,բնական հարստություններով և այլն:Խոսվեց զինանշանի կառուցվածքի օրենքի ընդունման մասին:
Բնագիտական կենտրոնը խոսեց լեռների,հարթավայրերի,մայրաքաղաքների,ամրոցների,արձանագրությունների մասին:Մանրամասն ներկայացվեց կապուտակ Սևանը իր ամբողջ գեղեցկությամբ:Իսկ Երևանին նվիրված երգերը նրանք կատարում էին մեծ ոգևորությամբ և ցնծությամբ:
Մշակութային կենտրոնը խոսեց օպերայի շենքի,երաժիշտ Արամ Խաչատրյանի,գրողների,նկարիչների,աստղագետների,երգիչների,սպորտսմենների և մաթեմատիկոսների մասին:
Մաթեմատիկական կենտրոնի կողմից առաջադրվեցին 3 խնդիրներ,որոնք լուծվեցին և բացատրվեցին:
Նման դասերը շատ ուսանելի են աշակերտների համար:
Շնորհակալություն տիկին Ջիլավյանին նրա որակական բարձր հատկանիշների համար: