Հ. 100 դպրոցի ներառական կրթության երեխաների համար
Հանձնարարությունների նպատակն է` պահպանել երեխաների մոտ ձեռք բերած գիտելիքները, հմտությունները: Շարունակական կապ ստեղծել բոլոր մասնագետների և ծնողների միջև: Տալ նաև առաջադրանք ծնողներին, որպեսզի սեպտեմբերի դիտարկումների ժանամակ ունենանք պարզ պատկեր երեխայի մնացորդային գիտելիքների մասին:
Հանձնարարությունների փաթեթի մեջ են`
· Ընթացիկ նյութի ամրապնդման և վարժանքի համար տրվող առաջադրանքներ, որոնք բովանդակային առումով ունեն կոնկրետ ուղղվածություն,
· հանրակրթական դասընթացներից տրվում է անհրաժեշտ նվազագույնը համապատասխան երեխաների կարողությանը:
· Առաջադրանքները տեղադրված են մանկավարժների, հոգեբանների և լոգոպեդների աշխատակարգում: Առաջադրանքների համար տրվող ժամանակը որոշել են պարապող մանկավարժները` ելնելով առաջադրանքի ծավալից:
· Տեքստի ընթերցում (գիրք, պատմվածք, հեքիաթ և այլն), ընթերցածի վերաբերյալ առաջադրանքների կատարում:
· Գունազարդոմ նկարչական ալբոմում տրված նյութերը, մոտորիկայի զարգացման նպատակով, ճանաչողական, տեսողական հմտությունների զարգացման նպատակով:
տես նկարները .....
Հանձնարարությունների նպատակն է` պահպանել երեխաների մոտ ձեռք բերած գիտելիքները, հմտությունները: Շարունակական կապ ստեղծել բոլոր մասնագետների և ծնողների միջև: Տալ նաև առաջադրանք ծնողներին, որպեսզի սեպտեմբերի դիտարկումների ժանամակ ունենանք պարզ պատկեր երեխայի մնացորդային գիտելիքների մասին:
Հանձնարարությունների փաթեթի մեջ են`
· Ընթացիկ նյութի ամրապնդման և վարժանքի համար տրվող առաջադրանքներ, որոնք բովանդակային առումով ունեն կոնկրետ ուղղվածություն,
· հանրակրթական դասընթացներից տրվում է անհրաժեշտ նվազագույնը համապատասխան երեխաների կարողությանը:
· Առաջադրանքները տեղադրված են մանկավարժների, հոգեբանների և լոգոպեդների աշխատակարգում: Առաջադրանքների համար տրվող ժամանակը որոշել են պարապող մանկավարժները` ելնելով առաջադրանքի ծավալից:
· Տեքստի ընթերցում (գիրք, պատմվածք, հեքիաթ և այլն), ընթերցածի վերաբերյալ առաջադրանքների կատարում:
· Գունազարդոմ նկարչական ալբոմում տրված նյութերը, մոտորիկայի զարգացման նպատակով, ճանաչողական, տեսողական հմտությունների զարգացման նպատակով:
տես նկարները .....