Էջմիածինը և Մխիթարյան միաբանությունը՝ որպես հայագիտության պահպանման մշակութային կենտրոններ:
Աշակերտները բաժանվել էին 2 խմբի, որոնցից յուրաքանչյուրը անդրադարձավ վերոնշյալ կենտրոններին:
Ս. Էջմիածինը ներկայացվեց, որպես հայեցի դաստիարակության, մշակութային արժեքների պահպանման կենտրոն: Մ. Միաբանությունը ներկայացնելուց աշակերտները կարողացան զուգահեռներ անցկացնել <<ազգ>> և << կրոն>> հասկացությունների միջև:
նկարները տես...>>>
Աշակերտները բաժանվել էին 2 խմբի, որոնցից յուրաքանչյուրը անդրադարձավ վերոնշյալ կենտրոններին:
Ս. Էջմիածինը ներկայացվեց, որպես հայեցի դաստիարակության, մշակութային արժեքների պահպանման կենտրոն: Մ. Միաբանությունը ներկայացնելուց աշակերտները կարողացան զուգահեռներ անցկացնել <<ազգ>> և << կրոն>> հասկացությունների միջև:
նկարները տես...>>>