ԵՐԵՒԱՆԻ ԴԱՎԻԹ ՍԱՐԱՊՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ Հ. 100 ՀԻՄՆԱԿԱՆ
  • Դպրոցի անցուդարձ 2024-2025 թթ
    • Դպրոցի անցուդարձ 2023-2024 թթ >
      • Դպրոցի անցուդարձ 2022-2023թթ․ >
        • Դպրոցի անցուդարձ - 2021-2022 >
          • Դպրոցի անցուդարձ - 2020-2021 >
            • Էլեկտրոնային ամսագիր 2019-2020թթ. >
              • Հաշվետվություններ, նորմատիվ փաստաթղթեր 2019-2
              • Հաշվետվություններ, բյուջե2018-2019թթ.
              • Էլեկտոնային ամսագիր 2018-2019
              • Հաշվետվություններ 2018-2019թթ.
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2017-2018
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2016-2017
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2015-2016
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2014 - 2015
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2013 - 2014
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2012-2013 >
                • Ներդպրոցական միջոցառումներ 2012 >
                  • Ծննդյան օրերը մեր դպրոցում 2012
                  • Հենց այսպիսին են 100 դպրոցի ուսուցիչները
              • Էլեկտրոնային ամսագիր 2011-2012 >
                • Էլեկտրոնային ամսագիր 2010-2011 >
                  • Ներդպրոցական միջոցառումներ >
                    • Ծննդյան օրերը մեր դպրոցում
                    • Ծննդյան օր 6-րդ դասարանում
  • Նախագծային աշխատանքներ
  • etwinning-ը դպրոցում
  • Փաստաթղթեր
    • Հայտարարություն 2023-2024 >
      • ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • Ներքին գնահատում
    • Եռամսյակային հաշվետվություններ, նիստեր
  • Մեր մասին
    • Դպրոցի պատմություն
    • Աշխատակազմ
    • Հայտարարություններ
    • Մեր շնորհալիները
    • Ներառական կրթություն >
      • Ներառական թիմը
      • Մեր երեխաները
      • Աշակերտական խորհուրդ
      • Դասացուցակ
  • Կրթական պաշարներ
    • ԲՈՒՀ-երը >
      • ՀՀ պետական ԲՈՒՀ-երը
      • ՀՀ ոչ պետական հավատարմագրված ԲՈՒՀ-երը
    • Հանրակրթական առարկաներ >
      • Մաթեմատիկա
      • Ֆիզիկա
      • Աստղագիտություն
      • Քիմիա
      • Կենսաբանություն և էկոլոգիա
      • Հասարակագիտություն
      • Պատմություն
      • Աշխարհագրություն
      • Գրականություն
      • Գեղագիտություն
      • Ռուսաց լեզու
      • Օտար լեզուներ
    • http://abcd.am/
  • Բարության դասեր
    • Մենք միասին ենք հաղթահարում բոլոր դժվարո
    • Տաղանդների ԾԻԱԾԱՆ
    • Հմուտ ձեռքեր
    • Մենք մի ընտանիք ենք
    • Մենք հավատում ենք
    • Խաղում ենք, տրամաբանում ենք
    • Հետաքրքիր պատմություններ
  • Մեթոդական նյութեր
    • ՀԱՆՐԱԳԻՏԱՐԱՆՆԵՐ, ԲԱՌԱՐԱՆՆԵՐ, ՏԵՂԵԿԱՏՈՒՆԵ
    • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
    • ԳԻՏԱԿՐԹԱԿԱՆ ԵՎ ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐ
  • Ֆոտոդարան 2024-2025թթ․
    • Ֆոտոդարան 2018-2019 >
      • Ֆոտոդարան 2016-2017
      • ֆոտոդարան 2015-2016
      • Ֆոտոդարան 2014 - 2015 >
        • Ֆոտոդարան 2013 - 2014
        • Ֆոտոդարան 2012 - 2013
        • Ֆոտոդարան 2011 - 2012
        • Ֆոտոսրահ 2010 - 2011
        • Ապահով Ինտերնետ
      • Ֆոտոդարան 2017-2018
      • Ֆոտոդարան 2022-2023
  • Արև 2014
    • Արև 2012
  • Ստեղծագործողի էջ
  • Կապ

Ամանորը մեր դպրոցում

12/28/2013

0 Comments

 
Picture
Մոտենում է ամենահեքիաթային տոնը՝ Ամանորը, որը ինքնադրսևորման ու երազանքների իրականացման լավագույն ժամանակահատվածն է: Այս տարի մեր դպրոցը դիմավորում է 2014 թվականը՝
Ձիու տարին: Ձին ողջ էությամբ կենսուրախ ու լավատես է, սիրում է տարածություն, մարդաշատ հավաքներ, զվարճանքներ: Այնպես որ, նախատոնական օրերին բոլորովին վատ չէ պատկերասրահ, կինոթատրոն, համերգ կամ էլ խնջույք գնալը: Բայց դրանով հանդերձ, պետք է նաև հիշել, որ Ձին անչափ կապված է տան, ընտանեկան օջախի հետ: Դրա համար ավելի լավ է Նոր տարին ացկացնել ընտանիքի և հարազատների հետ`ուրախ և աղմկոտ ընկերախմբով, հոգեհարազատ մարդկանց շրջապատում, ինչպես նաև չմոռանալ զանգահարել և շնորհավորել որքան հնարավոր է շատ ծանոթների, բարեկամների և ընկերների:
Մեր դպրոցի ամեն դասարան առանձին առանձին նշեց Ամանորը և ստացվեց, որ ամբողջ դպրոցը մասնակից եղավ այդ գեղեցիկ ամանորյա միջոցառումներին:

Նկարները տես...>>>


0 Comments

Բեթհովեն

12/28/2013

0 Comments

 
Picture
Լյուդվիգ վան Բեթհովենը, (ծնվել է՝ 1770թ. Դեկտեմբեր 17, Բոնն – Մահացել է՝ 1827թ. Մարտի 26, Վիեննա), գերմանացի մեծ կոմպոզիտոր, դաշնակահար, դիրիժոր։

Բեթհովենը կլասիցիզմի և ռոմանտիզմի միջև ընկած ժամանակաշրջանի արևմտաեվրոպական դասական երաժշտության առանցքային գործիչ է, ամենահայտնի և ամենակատարվող երգահաններից մեկը։ Մոցարտի և Հայդնի հետ միասին համարվում է վիեննական դասական երաժիշտներից։ Ստեղծագործել է իր ժամանակ գոյություն ունեցող գրեթե բոլոր երաժշտական ժանրերում։ «Ֆիդելիո» օպերայի, «Պրոմեթևսի ստեղծագործությունները» բալետի, երգչախմբային ստեղծագործությունների, երգերի հեղինակ է։ Նրա ժառանգության մեջ ամենակարևոր տեղն են զբաղեցնում գործիքային ստեղծագործությունները՝ սոնատներ դաշնամուրի, ջութակի և թավջութակի համար, կոնցերտներ դաշնամուրի և ջութակի համար, լարային կվարտետներ, նախերգանքներ, սիմֆոնիաներ։ 
7 - րդ բ դասարանը ներկայացրեց Բեթհովենի կյանքն ու ստեղծագործությունը:

0 Comments

Բոլոր մարդիկ ի բնե հավասար են և միայն կյանքի պայմաններն են դարձնում նրանց տարբեր

12/17/2013

0 Comments

 
Picture
 Արեգա Օհանյան
 Հատուկ կարիքով մարդկանց հասարակության մեջ ներգրավվման գործընթացը պետք է սկսել կրթական հաստատություններից՝դպրոցից: Դպրոցի քաղաքականությունը պետք է նպաստի տարբեր կարողություններով երեխաների ուսուցմանը: Այս բարդ գործընթացը պահանջում է դպրոցի սովորական կենսաձևի վերակառուցում: Դպրոցը ստանձնում է նոր խնդիր, որի էությունն է ստեղծել պայմաններ խնդիր ունեցող սովորողների  կրթական պահանջները բավարարելու համար: Իսկ դրա համար անհրաժեշտ է բազմամասնագիտական թիմ՝հատուկ մանկավարժներ, լոգոպեդներ, հոգեբաններ, սոց աշխատող, որոնք տիրապետում են լրացուցիչ հմտությունների: Մեր դպրոցում այդ թիմի մեջ են նաև ուսուցիչները, ծնողները և աշակերտները: Մարդը ձևավորվում է միջավայրում: Եթե սովորողը գտնվի կրթական այնպիսի տարածքում, որտեղ խրախուսվում է համերաշխությունը, փոխադարձ հարգանքը, մեկը մյուսին օգնելու ցանկությունը, սերը, ապա ինքն էլ կսովորի ապրել խաղաղ, առանց հակասությունների՝ միաժամանակ պահպանելով սեփական դեմքը և իրեն հատուկ բնավորության գծերը: Խնդիր ունեցող  սովորողի ուսուցումը իրականացվում է տարբեր ձևերով՝ ամբողջական, երբ աշակերտը ընդգրկվում է դասապրոցեսին համադասարանցիների հետ, մանկավարժների ուշադրության ներքո և անհատական, երբ երեխայի հետ աշխատում են նեղ մասնագետները: Նախապատրաստում ամբողջ ներառմամբ իրականացվում է ժամանակի առումով աճման գրաֆիկով, իսկ գիտական առումով դիտարկվում է փոխհարաբերությունները աշակերտների հետ, հարմարեցումը, ակտիվությունը, մասնակցությունը դասապրոցեսին: Այստեղ մեծ դեր ունեն թիմի մյուս անդամները՝ուսուցիչը և համադասարանցիները: Հաճախակի ներառման սկզբնակետը դասամիջոցն է, նախապես հենց այդ նպատակով կազմակերպված խաղերը, որոնց շարունակությունը պետք է լինի դասասենյակում:
Երեխան պետք է շփվի շատ մարդկանց հետ և դա պետք է սկսվի դպրոցից: Սա այն ուղին է, որ կնպաստի խնդիր ունեցող երեխայի անձի զարգացմանը և հասարակության կյանքին ինտեգրվելուն:Ելնելով մեր աշխատանքային փորձից ՝ կարող եմ ասել, որ ներառական կրթության իրականացման բնագավառում մեր դպրոցի հաջողությունների գրավականը ԿԱՊԿՈՒ երեխաներին աջակցող աշխատանքի որակն է, որովհետև խնդրի լուծման դաշտում թիմը համարվում է կարևոր կառույց: Ահա այդ կառույցի մեկ կիսամյակում կատարած աշխատանքի ամփոփումը բաց դաս՝ միջոցառման տեսքով:
Մեր հրաշալի բալիկները տարվա եղանակների բազմաբովանդակ դաշտում...
Երեխաների ոգևորությունը, ծնողների հուզմունքը, մանկավարժների, մասնագետների պատասխանատվության, հոգատարության, սիրո և ջերմության դրսևորումը հանգստություն է բերում բոլորիս...
Շնորհակալություն, շնորհակալություն բոլորիդ, որ Ձեր գիտակցության մեջ ընդգծվել է մի կարևոր միտք՝  Երեխայի համար չպետք է խնայել ոչինչ...Նկարները տես...>>>

0 Comments

<<Արև>>-թիվ 1(N11), 2013-2014

12/3/2013

0 Comments

 
0 Comments

<<Մենք կարդացել ենք>>                        Դաս 3 - րդ ա դասարանում

12/2/2013

0 Comments

 
Изображение
Ամբողջ աշխարհում ուսուցիչները հոգում են, որ երեխաները կարդալ սովորեն, որովհետև մարդիկ այդ միջոցով են իմաստ և ուղղորդում, գեղեցկություն և մտերմություն գտնում իրենց կյանքում:  Լյուսի Քոլկինզ
Ընթերցելու հմտություններին տիրապեըելը նպաստում է արդյունավետ ուսուցմանը՝ ուսումնառության բոլոր աստիճաններում: Աշակերտներին ընթերցասեր դարձնելու համար անհրաժեշտ է մեծ ակնկալիքներունենալ յուրաքանչյուր աշակերտից, նրանց հնարավորություն տալ ընթերցել տարբեր ստեղծագործություններ, ստեղծել ջերմ ու մտերմիկ մթնոլորտ, օգտագործել բազմազան ռազմավարություններ:
<<Քայլ առ քայլ>> դասարաններում մեծ կարևորություն է տրվում աշակերտներին բացահայտելու իրենց ներուժը, զարգացնելու ընթերցանության նկատմամբ սերն ու հետաքրքրությունը:
Ահա այդպիսի մի աշխատանք կատարվեց 3 - րդ ա դասարանում, որտեղ երեխաները մեկ ամիս շարունակ ընթերցել էին մանկագիր Սուրեն Մուրադյանի ստեղծագործությունները:Նոյեմբերի 29 - ին այդ դասարանում կազմակերպվեց <<Ես արդեն կարդացել եմ>>խորագրով դաս միջոցառում: Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ մասնակցեցին միջոցառմանը, սիրով ներկայացրեցին բանաստեղծություններ, խնդուկներ, հանելուկներ: <<Ընթերցողի թատրոն>> մեթոդական հնարով բեմականացրեցին <<Աստղիկը, Արևն ու Լուսինը>> պատմվածքը:
Նկարները տես ...>>>

0 Comments

Դաս մաթեմատիկայից 6 - րդ բ դասարանում

12/2/2013

0 Comments

 
Изображение
նկարները տես ...>>>

0 Comments
    ՕԳՆԻՐ ԴՊՐՈՑԻԴ
    Երևանի  հ. 100 դպրոցը դիմում է բոլոր ժամանակների իր շրջանավարտներին, ծնողներին, գործարարներին, բարերարներին` միանալու  «Օգնիր դպրոցիդ»շարժմանը:
    Հուսով ենք` կարձագանքեք:

    Author

    Write something about yourself. No need to be fancy, just an overview.

    Archives

    Июль 2014
    Июнь 2014
    Май 2014
    Апрель 2014
    Март 2014
    Февраль 2014
    Январь 2014
    Декабрь 2013
    Ноябрь 2013
    Октябрь 2013
    Сентябрь 2013

    Categories

    Все

    RSS-канал

Powered by Create your own unique website with customizable templates.